fredag 5 november 2010

Jag vann i deckarhusets tävling!

Det är inte ofta som jag vinner något, jag kan faktiskt bara komma på två gånger. En stor chokladask på Liseberg när jag var 12 år och en twistpåse på samma ställe för två år sedan.
Därför blev jag dubbelt så glad när jag vann deckarhusets tävling; att vinna samt att vinna en bra bok som ska bli kul att läsa.
Boken som jag vann är:  Vem dödade ayatolla kanuni av Naïri Nahapétian. Fredagen den 28 november så har deckarhuset en bokcirkel på sin sida om just den här boken.
Jag ser med spänning fram mot att posten ska komma idag!

2 kommentarer:

  1. Härligt! En Sekwa-bok! Mycket bra förlag. Har den hemma och ska väl också läsa den inom en snar framtid. Kanske att jag också kan vara med på bokcirkeln.

    SvaraRadera
  2. Ja, det hade väl varit roligt! Jag fick den inte i går, utan får hoppas på måndag. Under tiden sliter jag med Blonde, segare bok får man väl leta efter.

    SvaraRadera