söndag 5 september 2010

Bokbloggsjerka

Det är så roligt när man hittar nya utmaningar på bloggar man hittar lite av en slump eller genom att andra länkar till dem. I går hittade jag på Annikas litteratur och kulturblogg en bokbloggsjerka som jag tänkte jag kunde hänga på. Frågan lyder:

HUR MÅNGA BÖCKER HAR DU PÅ DIN ”ATT LÄSA HYLLA”?
 Jag har inte så väldigt många böcker i min att läsa hylla. Jag är inne i en Oatesperiod och på tur (efter Blonde som jag har 600 sidor kvar på!) står "Älskade syster" och "Svart flicka vit flicka". Sedan har jag några deckare. Sammanlagt en sådär 10 böcker. Detta kommer garanterat att öka då jag läser en tegelsten som tar lite längre tid än normalt!

2 kommentarer:

  1. Kul att du har hittat till Jerkan!

    Att ha tio olösta böcker att välja och vraka bland är väl inte fy skam.

    Vilka deckare står på din hylla och väntar på sin tur?

    // Annika (http://alkb.se)

    SvaraRadera
  2. Jag har bla en av Denise Mina, en GW Persson (Den som dödar draken). En ny bekantskap är Kristina Appelquist, få se vad jag tycker om henne!

    SvaraRadera