måndag 8 februari 2010

Var kom förkylningen i från?


Tyckte att jag var lagom fräsch när jag vaknade i morse och trodde att min "lätta" förkylning var över. Döm om min förvåning när jag mitt upp i rättandet av hinduism och buddhismfrågor blev ordentligt förkyld. Det sa bara "Poff!" Näsan började rinna, fick ont i örat och halsen blev öm. Varifrån kom detta? Det enda svaret jag har är att det var dålig karma eftersom jag i mina tankar önskade mig bort från det kommande matrisarbetet. Apropå karma, så ledde min snabba förkylning till att jag nu får rätta hinduismen hemma istället!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bättre nu. Själv är jag fortfarande förkyld som en hel karl. Jobbigt, men vad gör man.

    SvaraRadera
  2. Lite bättre, men igår fick jag ett migränanfall så roligare kan man ha.

    SvaraRadera