måndag 10 augusti 2009

Madonna - what a show!

Efter att ha läst de första recensionerna vet jag inte riktigt vad jag ska förvänta mig. Det är söndag och klockan är 18.00 och vi har precis blivit insläppta på planen. Om ca fyra timmar ska Madonna stå på stenen bara ett tiotal meter från där jag står just nu. En märklig känsla. Efter två timmars hällregn (jag och maken hade givetvis inga regnkläder!) klarnar det upp och Madonna kommer ut till tonerna av Candy shop. I all trängsel bannar jag mig för att inte vara 1.80 (som tjejen framför mig) men jag får ändå en hygglig bild av Madonna på scenen. Showen är makalös och till och med det omtalade rumänska numret fungerade. Det var trots allt de sista låtarna som fick publiken att gunga, Like a Prayer, 4 minutes, Ray of light och Give it to me. Det är en kväll som jag sent kommer att glömma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar