söndag 5 april 2009

Bland utvecklingssamtal och skriftliga omdömen

Äntligen nästan färdig med mina utvecklingssamtal för den här terminen. De veckorna som jag har dem blir jag helt utpumpad. Detta året är det dock inte själva samtalen som tar knäcken på mig utan de skriftliga omdömena. Vi har alltid haft skriftliga omdömen, men nu ska de formuleras på ett särskilt sätt och jag har inte det särskilda sättet helt klart för mig vilket gör mig mycket frustrerad!! (Alldeles för lång mening!) Jag vill göra det rätt och just nu känns det som om jag bara skriver flum.
Parallellt med detta ska jag försöka ta mig igenom Ibsen och Strindberg medan solen skiner. Just nu längtar jag faktiskt till att "bara" jobba och få läsa de böcker som jag har lust att läsa. Är just nu väldigt sugen på Jonas Gardells nya bok "Om Jesus".
I dag skiner inte solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar